شبنم قلی خانی در نوروز 1394
وب سایت طرفداران شبنم قلی خانی
تاریخ : دو شنبه 11 خرداد 1394
نویسنده : Sajjad King

 

 

شبنم قلی خانی

بازیگر مجموعه "مریم مقدس گفت : سبزه را درست کردم ،

قرآن را گذاشتم و منتظر ماندم،زل زدم به خیال سال های دور

،به لباس های عید کودکی،به عیدی های تا نشده لای قرآن،

به پدر به مادر به هوای کودکی،"هوا" ،هوا را چه کنم؟

هوایی که دراین دوری سه ساله کم دارمش،هوای وطنم را از کجا بیاورم؟

   گفت:برای وطنم دلتنگم

، امسال آخرین سال است ،می دانم نوروز سال دیگر

در ایران هستم و به خودم قول داده ام می آیم تا بهار

را در شروع بهار جشن بگیرم .

  شبنم قلی خانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینمای

کشورمان که سه سالی می شود در کشور استرالیا زندگی

می کند در گفتگو تلفنی درباره شروع سال نو گفت: امسال هم

هفت سین را با وسواس چیدم،سبزه را درست کردم ،قرآن را گذاشتم

و منتظر ماندم،زل زدم به خیال سال های دور ،به لباس های عید کودکی،

به عیدی های تا نشده لای قرآن،به پدر به مادر به هوای کودکی،"هوا"

،هوا را چه کنم؟هوایی که دراین دوری سه ساله کم دارمش،

هوای وطنم را از کجا بیاورم؟

وی در ادامه بیان کرد: دلم "بی دغدغه " بودن می خواهد،

بی دغدغه نگریستن و گوش سپردن به تیک تاک ساعت تا لحظه ها

بگذرند و انتظارم به پایان برسد تا به وطنم بازگردم.

  این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: امسال آخرین سال است

،می دانم نوروز سال دیگر در ایران هستم و به خودم قول داده ام

می آیم تا بهار را را در شروع بهار جشن بگیرم .

در ادامه گفت: بهانه های خوشبختی،

بهانه های کوچکی است و بهانه های خوشبختی من در راه است،سال

مهمی پیش رو دارم،سالی پر از اتفاقای خوب! برای شماهم اینگونه است ،می دانم.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی پر از آرامش و صمیمیت ، اظهار

کرد: سالی پر از عشق و صلح و سلامتی و سالی پر از خنده های

ته دل و آرزوهای قشنگ،بدون دوری از وطن،سالی بهتر از پارسال پیش رویمان است.

 



|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
برچسب‌ها: شبنم قلی خانی , بیو گرافی شبنم قلی خانی , گفتگو با شبنم قلی خانی , تصاویر شبنم قلی خانی , وبلاگ طرفداران شبنم قلی خانی , شبنم قلی خانی در استرالیا , همسر شبنم قلی خانی , تصاویر کودکی شبنم قلی خانی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام به همه دوستای گلم. امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. خب این سایتی که میبینین همون طوری که از اسمش مشخصه برای خانم شبنم قلی خانی ستاره سینمای ایران ساخته شده. حتما نظراتتون رو بگید تا توی بهتر شدن وب سایت کمکی کرده باشید نظر های غیر اخلاقی که مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران هستش رو به هیچ عنوان تایید نمیکنم و بلافاصله بعد از دیدن پاک میشه. دارندگان وبلاگ یا وب سایت من با تبادل لینک کاملا موافقم و اگر خواستید تبادل لینک کنید حتما تو بخش نظرات بگید. خب دیگه زیاد صحبت کردم برین توی مطالب امیدوارم خوشتون بیاد.